1/09/2017

Marimekko.

Taas yritetään olla tyylikkäitä. Tuntuu, että vihdoin alan löytää sitä omaa tyyliäni. Pukeutuminen tuntuu luonnolliselta ja jotenkin saan aivan uutta itsevarmuutta siitä. Juhani antoi mulle joululahjaksi Marimekon matkurin ja vielä sen lisäksi kuvissa näkyvän paidan. Mausteena lahjaan oli vielä tuo monelle tuttu Marimekon kangaskassi. Lisäksi ostin "joulualesta" Bikbokin mustat polvista revityt farkut ja vitsi, että tykkään. Hintaa tosin oli mulle vähän liikaa, mutta josko nyt sitten tämän kerran. Jalassa on vanhat tutut kumisaappaat ja villasukat.

Olen miettinyt vähän tätä mun tyyliäni enkä nyt ole saanut sellaista selkeetä kuvaa siitä. Ehkä mun tyyli on vaan se mistä mä tykkään ja mikä näyttää mun silmään kivalta? Eikö sen niin pitäisikin olla? Mun mielestä pitäisi, mä aijon ja olen pukenut nyt juuri sitä mikä tuntuu hyvältä, on tarpeeksi käytännöllistä ja samalla jotain maanläheisyyttä ja sporttiusuutta. Se on se mun tyyli.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti