1/01/2017

Vuoden viimeinen päivä.

Vuoden viimeinen päivä oli hyvinkin erilainen kuin aiemmin. Vuosi sitten asuin kotona, joten vuoden viimeinen päivä starttasi Jyväskylästä. Olin mun siskon luona vuoden viimeisen päivän. Katsottiin yhdessä Jyväskylän kaupungin ilotulitukset ja juhlistettiin yhdessä mun siskon kavereiden kanssa uutta vuotta, syötiin hyvää ruokaa. 

Tänä vuonna mä heräsin rakkaani kainalosta Lahdesta, mun omasta kodista. En asu enää Hollolassa, vaan minusta on tullut lahtelainen. Aamupäivällä menin pitämään seuraa mun parhaalle ystävälle, Pokerille. Mä niin nautin sen hevosen kanssa olemisesta. Tietysti mun selkä rajoitti hevosen kanssa oloa, niin etten voinut ratsastaa, tai kävelyttää tuntia pidempään. Onneksi pystyin kuitenkin juoksuttamaan Pokerin kentällä. 

Tallin jälkeen lähdimme Juhanin kanssa kotiin ja söimme vuoden viimeisen lounaan. Katsoimme Greyn Anatomiaa ja lähdimme tervehtimään mun ystäviä. Oli ihanaa nähdä heitä, nämä ovat mun oikeita ystäviä. Puoli seitsemän aikoihin lähdimme kotiin ja lepäsimme hetken kunnes kello näytti puoli kahdeksaa ja lähdimme kävelemään kaupungin talolle. Katsoimme kaupungin ilotulituksen, menimme kotiin ja vietimme loppuillan yhdessä katsoen elokuvaa ja viimein tuli vuoden vaihde.

Ihanaa uutta vuotta kaikki, toivottavasti tästä vuodesta tulee edellistä valoisampi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti