1/02/2017

Suljen sen rasiaan, jota avata en saa.

Haluan sulkea viime vuoden rasiaan ja kurkistaa sinne aina, kun minun olisi hyvä muistaa mistä on lähdetty, mitä kävin läpi, mitkä ovat niitä tärkeitä asioita ja miten löysin itselleni oikean ihmisen rinnalle, miten jostain kannattaa päästää irti, vaikka se satuttaa.

Vuonna 2016,
mä muutin pois kotoa,
lopetin sokerin käytön,
laihduin 17 kg,
jouduin keskeyttämään päivälukion,
sain aivan uudet suunnitelmat elämään,
musta tuli Lahtelainen,
musta tuli vegaani,
olin sairaalassa noin 50 yötä,
menetin Huikkauksen,
jouduin hetkellisesti pyörätuoliin,
opin valtavasti valokuvauksesta.

Tämä vuosi on ollut mulle kaikista vaikein, mutta se on myös antanut mulle valtavasti uutta ja kääntänyt mun elämän suunnan, lisäksi se antoi elämän viisautta ja ymmärrystä. Tuntuu siltä, että olen löytänyt vihdoin itseni vuonna 2016. Tiedän kuka olen ja mihin pystyn. Tiedän mitä aijon tehdä, tiedän mitkä asiat ovat mulle oikeasti tärkeitä. 


Ihanaa uutta vuotta 2017 kaikille!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti