12/25/2016

Jouluista parhain.

Tämä joulu taitaa olla se kaikkien aikojen parhain ja siksi halusinkin ikuistaa joulun erityisen hyvin. Kuvattiin muunmuassa meidän päivä videolle sekä tietenkin näpsittiin kuvia. Se mikä joulussa ja elämässä on tärkeintä on oikeasti valjennut mulle tänä vuonna. Vietettyäni sairaalassa 5 viikkoa eli 35 yötä, olen herännyt siihen miten tärkeää se perheen ja ystävien tuki oikeasti on. 

Tänä jouluna oli erityistä se, että mun enoni, veljeni, veljen kumppani, siskoni, mummini, äitini ja isäni sekä tietenkin me Juhanin kanssa oltiin kaikki yhdessä. Tässä joulussa oli sitä erityistä lämpöä ja rakkautta, enemmäin kuin koskaan. Se miten meidän kemiat pelasivat yhteen ja pystyi rentoutumaan ja olemaan täysin oma itsensä oli ihanaa. Lisäksi vietimme jouluaatto illan Juhanin vanhempien, veljen ja mummin kanssa. 

Se lämmön ja rakkauden tunne on vieläkin mun sydämmessä. Eilen illalla vaan mietin, että tämä täytyy muistaa, tämä erityinen tunne. Vaikka olen kokenut paljon vastoinkäymisiä, niin olen myös erityisen onnekkaassa asemassa asuessani suomessa näin ihanien läheisten ympäröimänä. Kuvissa on mun sisko, äiti ja mummi. Meidän suvun kolme sukupolvea. Täynnä rakkautta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti