12/30/2016

Jouluaatto

Tämä on jo kolmas kerta, kun yritän kirjoittaa tätä tekstiä. En vain jotenkin osaa pukea tätä joulua sanoiksi. Edelliseen postaukseen palaten olen suunnattoman onnellinen. Katsellessani näitä kuvia näen vain sen kaiken lämmön ja rakkauden mikä tänä jouluna vallitsi.

Joulu oli monelta kantilta erityinen. Olin pystynyt olemaan kotona koko joulukuun, minä kävelin. mummi oli hyvässä kunnossa. Sain uuden perheen, uusia sukulaisia ja vihdoin mun koko perhe oli kotona. Me ei olla mun sisarusteni kanssa vietetty viime vuosina liian montaa joulua yhdessä, sillä veljeni asui Taiwanissa ja nyt Hollannissa. Nyt kuitenkin oltiin kaikki kotona. 

Näin myös uuden tavan viettää joulua Juhanin vanhempien luona ja ensimmäistä kertaa en ollut koko joulua mun perheeni kanssa. Mulle tärkeimmät asiat jouluna ovat joulukirkko ja koti. Nyt sain nauttia niistä molemmista. Kolmesta kodista.

Kaiken tämän sanasekamelskan jälkeen voin tiivistää joulun muutamaan sanaan. Perhe, koti, onni, rakkaus. Siinä kaikki. Ihanaa joulua ja hyvää uutta vuotta teille kaikille! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti