12/04/2016

Joulukortti talkoot.

Vuosittain tehdään mun äidin kanssa joulukortteja ja tälläkertaa rahtauduttiin tänne mun kotiini kaikkien askartelutarvikkeiden kanssa. Tämä perinne on ollut meillä jo mun ala-aste ajoista lähtien. Mun perheessä on paljon taiteellisuutta ja minultakin heräsi pieni maalari henkiin. Tänä vuonna mun joulukortti tarvikkeisiin kuului korttipohjat, akryylimaalit, kimalleliima ja pensselit. Niin yksinkertaisilla välineillä sain aikaan itselleni iloa ja toivottavasti korttien saajat ovat samaa mieltä.

Sittemmin maalasin myös mun ystävälle ylioppilaskortin. Harmittaa etten ottanut kuvaa siitä, sillä olin todella iloinen, että sain siihen tuotua mun omaa juttuani, jos ymmärrätte. Kortti näytti minulta, minun antamaltani. Oletteko käyneet monissa juhlissa tänävuonna?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti